کلمه ها و اندیشه ها دارای

امواجی نیرومند هستند که به زندگی مان شکل می دهند. ما می توانیم با استفاده از کلمه ها و اصطلاح های مثبت ، انرژی مثبت را بین همه پخش کنیم[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]برای مثال ما می تونیم از جایگزین های زیر در صحبت هایمون استفاده کنیم :
به جای پدرم درآمد؛ بگوییم : خیلی راحتنبودبه جای خسته نباشید؛ بگوییم : خدا قوت
به جای دستت درد نکنه ؛ بگوییم : ممنون ازمحبتت، سلامت باشی
به جای ببخشید مزاحمتونشدم؛ بگوییم : از این که وقت خود را در اختیار من گذاشتیدمتشکرم
به جای گرفتارم؛ بگوییم : در فرصتمناسب با شما خواهم بودبه جای دروغ نگو؛ بگوییم : راست می گی؟راستی؟
به جای خدا بد نده؛ بگوییم : خدا سلامتیبده
به جای قابل نداره؛ بگوییم : هدیه برای شما
به جایشکست خورده؛ بگوییم : با تجربه
به جای فقیر هستم؛‌بگوییم : ثروت کمی دارم
به جای بد نیستم؛ بگوییم :خوب هستم
به جایبدرد من نمیخورد؛ بگوییم : مناسب من نیست
به جای مشکل دارم؛ بگوییم : مسئله دارم
به جای جانم به لبمرسید؛ بگوییم : چندان هم راحت نبود
به جای فراموش نکنی؛ بگوییم : یادت باشه
به جای من مریض و غمگیننیستم؛‌ بگوییم :‌ من سالم و با نشاطهستم
به جای غم آخرت باشد؛ بگوییم : شما را درشادی ها ببینم